كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
چهارشنبه 6 دی 1396 کسب رتبه برتر کانون هلال احمر

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه،کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور اراک در بین کانون های دانشجویی هلال احمر استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی  بر اساس ارزیابی مجمع کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر اراک،کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور اراک در سال تحصیلی جاری موفق به کسب رتبه برتر در بین سایر کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه های استان مرکزی شد.

بساکی رئیس دانشگاه حضور جوانان را در جمعیت هلال احمر ضروری دانست و گفت: جوانان در کنار تحصیل و با فراگیری آموزشهای امداد و نجات و شرکت در کلاسهای آموزشی و تخصصی توان خود را در مواقع ضروری جهت کمک به آسیب دیدگان حوادث ارتقا می بخشند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه هلال احمر یک سازمان جهانی و انسانی است، افزود: ترویج فرهنگ نوعدوستی و احترام به ارزشهای انسانی و اسلامی در بین جوانان با رویکرد کمک به توسعه کرامت انسانی و صلح پایدار از اهداف مورد قبول عموم مردم است.

وی کسب رتبه برتر توسط کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور اراک را به دانشجویان تبریک عرض نمود وآرزوی سلامتی و پیشرفت در مراحل بالاتر را از خداوند متعال برای این کانون خواستار شد.

در ادامه هادی نجاتی مسئول کانون هلال احمر دانشگاه از تمامی دانشجویانی که کانون دانشگاه را در رسیدن به این امر مهم یاری نمودند،اعم از شورای اجرایی و اعضای فعال کانون تشکرو قدردانی نمود.

و طی جلسه ای با حضور مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمراستان مرکزی،دکتر محمدی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمراستان مرکزی و معاونت جوانان هلال احمر استان مرکزی از اعضای شورای اجرایی کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور اراک ، با اهدای لوح تقدیر  به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر