كوچك يا بزرگ كردن بخش :.

دوشنبه 27 شهریور 1396 انتخابات دبیران شورای دبیران دانشگاه پیام نور
بساکی در حاشیه این نشست اظهار داشت: رسالت دانشگاه اینست که دانشجویان خلاق تربیت کند و دانشجویان بتوانند کار‌آفرین باشند، هم برای جامعه سودمند باشند و برای پیشرفت جامعه راه حل ارائه دهند و این فرصتی است که الان دانشگاه پیام نور ایجاد کرده وباید هر چه سریعتر راههای تحقق این سیاستها را در دانشگاه فراهم کنیم . سرمایه های اصلی دانشگاه دانشجو است که خوشبختانه خود شما این توانایی را دارید و ما هم وظیفه داریم به عنوان مسئولین و مدیران حمایت کنیم و بسترهای لازم را برای فعالیتها و پیشرفت علمی دانشگاه و جامعه فراهم کنیم و اعضاء هیات علمی و اساتید هم وظیفه هدایت شما را بر عهده دارند تا دانشجویان به شکوفایی لازم برسند .
قربانی در این نشست به نقش انجمن ها و کانون ها در تقویت مشارکت جمعی،پیشبرد امورات و تمرین مدیریت ومسئولیت اجتماعی اشاره کردو گفت:نقش آفرینی موثر و هدفمند انجمن ها،به پویایی و پیشبرد اهداف دانشگاه کمک می نماید.
مسئول فرهنگی عنوان نمود نگاه علمی و تخصصی به مسائل موجب حرکت بسوی وضعیت مطلوب تر و تعامل بهتر دانشگاه ودانشجویان می شود.
وی هدف از برگزاری این انتخابات و فعالیت دانشجویان در زمینه های علمی فرهنگی و هنری را شکوفایی استعدادها،تقویت روحیه کار جمعی،ارتقای بنیه علمی و فرهنگی دانشجویان عنوان نمود.
قربانی افزود امیدوارم با برگزاری جلسات بیشتر، بتوانیم با دانشجویان تبادل نظر کنیم چرا که نظرات دانشجویان در تصمیم های مهم دانشگاه اثرگذار خواهد بود.
در ادامه این انتخابات،اعضای فعال انجمن ها پس از بیان برنامه ها،دیدگاه ها و نظرات خود،جهت کاندید شدن در این دوره اعلام آمادگی نمودند وهر یک به برنامه های آتی خود،برای تحویل احتمالی این سمت پرداختند.و بعد از آن توزیع تعرفه های رای انجام ورای گیری صورت پذیرفت.
و در ادامه در جمع حاضر شمارش آراء انجام و سرکار خانم فهیمه آقامحمدی به عنوان دبیر شورای دبیران و جناب آقای شکری به عنوان دبیر کانون هنر دانشگاه انتخاب و معرفی شدند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر