كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
چهارشنبه 29 شهریور 1402 پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی
دکتر علی یونسی در پیامی آغاز سال تحصیلی 1403-1402 به اساتید فرهیخته، دانشجویان عزیز، و کارکنان دانشگاه پیام نور استان مرکزی تبریک عرض نمودند. در متن تبریک آمده است :
قسم به قلم و آنچه می نویسد، و سپاس صاحب آن را؛ که به انسان قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود؛ و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.
با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید، شروع دوباره و پرانرژی فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود تا نویدبخش دوره‌ای جدید از فعالیت‌ها و تلاش‌های اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان ارجمند و دانشجویان فرهیخته برای ارتقای توانمندی‌ها، شکوفایی استعدادها و کسب معنویت باشد.
جایگاه رفیع دانشگاه به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی و کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه، لزوم مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در زمینه های مختلف فرهنگی به ویژه کرسی های آزاد اندیشی، ایجاد فضای نقدپذیری و گفت‌وگو در دانشگاه ها و ایجاد اتاق های فکر در راستای ارتقای سطح معنوی، اخلاقی و فرهنگی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت های علمی، هنری و اجتماعی دانشجویان را ایجاب می کند، در این راستا بر یکایک اعضای جامعه دانشگاهی است که با ایجاد فضایی همراه با نشاط، پویایی علمی، فرهنگی، بینش اسلامی و رعایت موازین اسلامی در محیط دانشگاهی تلاش کنند.
اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید فرهیخته، کارکنان شریف و دانشجویان گرامی و خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان مرکزی ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامتی، عزت و سربلندی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

                                        علی یونسی
           سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی و مرکز اراک
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر